تعمیر پکیج آریستون

خانهتعمیر پکیج آریستون
تعمیر پکیج آریستون

انواع پکیج آریستون

پکیج دیواری آریستون در دو مدل فن دار و بدون فن و در دو نوع دو مبدل و تک مبدل تولید و به بازار عرضه می شود. انواع پکیج و مزایا و معایب پکیج آریستون با توجه به نوع مدل را در ادامه می خوانید.

پکیج آریستون مدل کلاس

تمامی سری پکیج آریستون مدل کلاس، دارای نمایشگر ال سی دی هستند. این قابلیت موجب می‌شود، در صورت بروز مشکل در پکیج، کد خطای پکیج آریستون روی صفحه نمایش ظاهر شده و کاربر از وجود اختلال در دستگاه آگاه شود.


پکیج آریستون مدل اجیس (EGIS)

پکیج دیواری اجیس پلاس 24000 از نوع فن دار است. طراحی زیبا و کارکردی مطمئن ، گرمایش عالی، مقرون به صرفه بودن و کاهش مصرف سوخت از ویژگی های مهم این مدل است.


پکیج آریستون مدل GENUS PREMIUM EVO

از ویژگی های این مدل می توان به عیب یابی اتوماتیک به همراه نمایش کد خطا و توضیحات نوشتاری در مورد ایرادها، راندمان واقعی بیش از ۹۷ % با درجه مصرف انرژی، بهره گیری از پمپ دو سرعته اتوماتیک و … اشاره کرد


پکیج دیواری آریستون Ariston مدل Genus X ظرفیت 30000 کد 30ff

از ویژگی های این مدل میتوان به قابلیت تامین گرمایش و آبگرم مصرفی برای ساختمان های تا 200 متر مربع، قابلیت اتصال به WIFI جهت کنترل و مدیریت عملکرد پکیج از راه دور، دارای قابلیت تست قطعات از طریق منوی Test Mode، سیستم ضد یخ زدگی (آنتی فریز)، و … اشاره کرد.


پکیج آریستون سری CARES X

این مدل با بهره گیری از تکنولوژی Bus BridgeNet به منظور ارتباط سنسورها و سایر متعلقات ، موفق به کاهش ۱۰ درصدی مصرف انرژی شده است. سیستم آنتی فریز جهت محافظت در برابر یخ زدگی از ویژگی های بارز سری CARES X آریستون است.


پکیج آریستون مدل ماتیس

پکیج آریستون ماتیس دارای یک پکیج فن دار و دو مبدل است. کیفیت خوب و خدمات پس از فروش پکیج آریستون باعث رضایت همیشگی مشتریان شده است.

سرویس پکیج آریستون شامل چه مواردی می شود

به طور کلی بهتر است که هر چند ماه یک بار خودتان پکیج را مورد بازبینی چشمی قرار دهید تا در صورت بروز مشکل در قطعات دستگاه، سریعا متوجه شوید تا در صورت مشکل جدی از سرویسکار پکیج آریستون استفاده کنید زیرا سرویسکار پکیج آریستون با روش سرویس پکیج آریستون کاملا آشنایی دارد. این امر باعث کاهش هزینه تعمیر می شود. سرویس پکیج می تواند شامل موارد زیر باشد:

• رسوب ‌زدایی: دستگاه هرچند وقت یک بار به رسوب‌زدایی احتیاج دارد. بهتر است با استفاده از رسوب‌گیرهای پلی فسفات و با وجود تهویه مناسب عمل رسوب‌زدایی انجام گیرد.

• کنترل فشار آب: اگر فشار آب وارد شده به دستگاه زیاد و یا کم باشد به مرور زمان ممکن است به دستگاه آسیب وارد شود.

• کنترل عملکرد دو مدار گرمایشی و بهداشتی

• آزادسازی محور پمپ سیرکولاسیون: اگر این محور دچار گرفتگی باشد، پمپاژ کردن و گردش آب با مشکل روبه‌رو خواهد شد.

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.

تماس تلفنی