تعمیر پکیج ایران رادیاتور

خانهتعمیر پکیج ایران رادیاتور
تعمیر پکیج ایران رادیاتور

عیب یابی پکیج ایران رادیاتور

پکیج یک جایگزین مناسب برای موتورخانه های قدیمی است که با هزینه و فضای اشغالی کمتر موجب گرم شدن منزل، شوفاژ و … می شود. از طرف دیگر پکیج ها علیرغم استفاده از برق و گاز به صورت همزمان، در دسته وسایل کم مصرف قرار دارند. به همین دلیل در بسیاری از خانه ها استفاده از آنها رواج یافته است.
برندهای متفاوتی از پکیج در بازار یافت می شود که ایران رادیاتور از معروف ترین و پرمصرف ترین آنها است. اگرچه پکیج های ایران رادیاتور سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص داده اند، اما بروز مشکل در آنها غیر اجتناب است. بنابراین عیب یابی پکیج ایران رادیاتور به دغدغه مصرف کنندگان این محصول تبدیل شده است.

سرویس پکیج ایران رادیاتور


سرویس پکیج ایران رادیاتور به این آسانی هم نیست و در بعضی مواقع بیچارگی به کمک دارید تا متوجه علت ویرانی پکیج ایران رادیاتور شوید و بتوانید تعمیر پکیج ایران رادیاتور را اتمام دهید.
هزینه سرویس پکیج ایران رادیاتور وابسته به ایراد یا مشکلی که دارد تعیین می‌شود.
برای نمونه خرج هوا گیری و رسوب گیری پکیج ایران رادیاتور یکتا نیست و به صورت کلی باید قبل از اقدام به تعمیر پکیج ایران رادیاتور، عیب یابی پکیج ایران رادیاتور انجام شود تا هزینه تعمیر پکیج ایران رادیاتور مشخص شود.

سرویس پکیح ایران رادیاتور با توجه به مصرف بالای پکیج، خصوصا در فصل زمستان، سرویس پکیج نیز دارای اهمیت بالایی میباشد.
ماهران سرویس نیز به این امر توجه زیادی نشان داده است، و سرویس پکیج ایران رادیاتور را در اولویت اول کار خود قرار داده است. و برای این منظور سرویسکاران مجرب پکیج را بکار گرفته است تا با اطمینان بیشتر به این موضوع بپردازد.
به دلیل وجود املاح موجود در آب مصرفی منازل و صدمات ناشی از این مورد به دستگاه پکیج تاکید میکنیم که سرویس پکیج خود را طبق زمان بندی مشخص انجام دهید تا از هزینه های گزاف ناشی از خرابی قطعات در امان باشید.
۲ زمان سرویس پکیج
1. فصل سرما
۲. فصل گرما
۱. اوایل فصل پاییز زمانی است که استفاده از مدار گرمایش پکیج شروع می شود و به دلیل عدم استفاده از این قسمت پکیج در ۲ فصل بهار و تابستان و عدم گردش آب در این مدار و راکد بودن آب، رسوب گرفتن در این مدار اجتناب ناپذیر و عادی است.
بنابراین عدم رسوب زدایی و سرویس پکیج و قطعات این مدار، می‌تواند پکیج را دچار اختلال کند. این اختلال می‌توانید در اولین استفاده از مدار گرمایش ظاهر شود و یا در مابین فصل سرما باشد.
۲. اوایل فصل بهار با شروع فصل گرما باید از مدار گرمایش گرمایش پکیج خارج شد و فقط از مدار آب مصرفی استفاده کرد. با سرد شدن مدار گرمایش قطعات و اتصالات دچار نشتی شده و آبریزش از پکیج از مشکلات رایج این دوره زمانی می باشد.

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.

تماس تلفنی